Timebeskrivelser

COREBALL

I denne timen trener vi hele kroppen, fokuset er spesielt rettet mot kjernemuskulaturen i tillegg til ulike balanseøvelser. Ballen brukes til å gjøre enkelte øvelser litt tyngre.

Styrke Shape

Denne timen består av enkle og gode basisøvelser for hele kroppen. På kort tid får vi jobbet oss gjennom de ulike muskelgruppene. Timen er for alle og perfekt å kombinere med spinningtimen som kjøres i forkant!

SeniorShape

Seniortrim er en kondisjon og styrkeøkt med fokus på treningsglede. Passer for deg som syntes det er gøy å bevege deg til musikk sammen med andre.

Zumba

Dance fitness classes, take the "work" out of workout! En morsom time med masse energi og dans. Zumba er en time der du ikke trenger å kunne koreografi for å ha det gøy! Join the party

Aerobic

Mer info kommer

Cardio

Effektiv time som er todelt. Del 1 består av enkle trinn satt sammen til fengende musikk hvor fokus er å få opp pulsen. Del 2 består av styrketrening, vi gjør ulike øvelser med repetisjoner hvor vi blant annet bruker manualer. På denne timen får du trent hele kroppen på kun en time! Timen passer deg som vil ha en hard og svett treningstime sammen med andre. Det inspirerer, gir mestringsglede og ikke minst motivasjon.

CROSSKIDS/CROSSTEENS

CrossKids & CrossTeens er et velprøvd, gjennomtenkt og raskt voksende treningskonsept! CrossKids & CrossTeens er aldersrelatert funksjonell styrketrening og gjennomføres både som gruppetime og personlig trening. Treningen er satt i et godt system som gir rask og god utvikling. Essensen i denne formen for trening er å lære de unge å bruke kroppen, gi dem mestring og flytte grenser. Treningen er fantastisk som skadeforebyggende og prestasjonsfremmende trening og er perfekt både for de som ikke finner sin plass i idretten, og som basis trening for unge idrettsutøvere.
Vi deler inn i følgende grupper:
CrossKids CrossTeens: 6-8 år, 12-14 år, 9-11 år
Øvelsene vi bruker er inspirert av flere forskjellige kjente treningsformer, og er moderert/tilpasset så alle uansett nivå og ferdighet skal kunne delta.

Crosstraining

Her kombinerer vi flere styrkeog kondisjonsøvelser i en bestemt rekkefølge med flere repetisjoner og korte pauser. Dette er en effektiv og gøy time for hele kroppen. I denne timen kan man virkelig teste formen om man ønsker det. Den passer perfekt for deg som har lyst på en hard og motiverende økt sammen med andre!

SPINNING

TTT har har Spinning Power og Spinning Shape på timeplanen. Spinning Shape er en time som er tilpasset deg som er ny på trening og som ønsker å komme i gang med sykling i sal. Spinning Power er for deg som er trent fra før og som ønsker en hard time på sykkelen. Målet for alle spinningtimene er å få økt utholdenhet. Dyktige instruktører leder deg gjennom ulike arbeidsperioder på sykkel til fengende musikk.

Yoga

Yoga er en treningsform hvor kropp og sjel arbeider som en helhet. Yoga gir et rolig og fokusert sinn, en sterk og smidig kropp, økt kroppsbevissthet og konsentrasjon, balanse og energi, løser opp spenninger og skaper en følelse av harmoni og tilfredshet. Vi gjør de grunnleggende fysiske yoga øvelsene i et rolig tempo, både stående og sittende. Til slutt avslutter vi med en djupshavasana/avspenning. Timen passer for alle.


YOGA AVSPENNING
En rolig yogatime med fokus på pust og tilstedeværelse. Vi gjør de grunnleggende fysiske yoga øvelsene i et rolig tempo, både stående og sittende. En Hatha og Yin-basert time.


YOGA DYNAMISK
Yoga Dynamisk er en yogaklasse basert på Ashtanga-yoga med sitt fokus på flyt, pust og teknikk.

ÅPNINGSTIDER
Mandag og onsdag: 14-20
Tirsdag og fredag: 09-15
Torsdag: 12-18
Daglig fra 05-24 med nøkkelkort